2014. január 9., csütörtök

Liebster Award



Szabályok:

Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.

A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.

11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.

11 ember meg kell jelölni és linkelni.

Nincs visszaadás,visszajelölés.
 
 11 dolog rólam:
1.kedvencem Niall és Louis
2. egy éve vagyok Directioner
3.14 éves vagyok
4.van két tesom:egy nagy és egy kicsi
5.Teljes nevem Szabó Andrea
6.hobbym a rajzolás
7.irónő szeretnék lenni
8.jelentkeztem egy novellámmal versenyre
9.Horoszkópom Bika
10.Ez az első blogom
11.van egy  blog ahol másokkal együtt irok



Válaszaim:
1.,Mi ösztönöz az írásban?
A barátnőm Bibi aki már tűkön ülve várja a kövit,na meg Rebi,Zsófi és Réka
2.,Miért szeretsz írni?
már elsős koromban rájöttem hogy én muszály irjak,és azért szeretek irni,mert kiélhetem benne magam,s mert muszály megosztanom valakikkel
3.,Hová tartozol? (pl.:Selenator, Directioner...stb.)
Directioner,Beliber,Mixer
4.,Miből merítesz ichletet?
Olykor megszáll a múzsa s akkor kell hogy irjak
5.,Kedvenc színész?
Ian Somerhalder,Kristen Stewart,Nina Dobrev,Paul Wesley
6.,Van példa képed?
van
7.,Ha van, ki az?
Zayn Malik és Justin Bieber-fiúk
Dani,Perrie és El-lány
8.,És miért?
Zayn-mindig felállt,ha terroristának hivták
Justin-A szive miatt,s hogy mennyire szereti a fanokat
A csajok azért mert tisztaszivüek és mert amit elértek 
9.,Hány blogod van?
3
10., Ha Directioner vagy, mióta?
Egy éve
11.,Mi szerint írod a blogod? (pl.:hangulat szerint, előre elképzelt.. stb.)
hangulat szerint, de általában előre elképzelt

Kérdéseim:
1.Mióta irsz?
2.Ki/mi ösztönöz az irásban?
3.Mióta vagy Directioner?
4.Legnagyobb álmod?
5.Kedvenc szólóénekesed?
6.Példaképed van?
7.Ki/kik az(ok)?
8.Miért?
9.Hobby?
10.Honnan merited az ihletet?
11.Hány blogod van?


Akiknek tovább küldöm:
most több nem jut eszembe....
 
....Deea....
U.I. Rész hétvégére várható...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése